Ingen JB konsert :´(

Sorryyyy hörrni asså jag har varit jättedålig på att blogga i veckan men nu är jag back on track jag lovar :D
Är faktiskt lite ledsen för att det rycktas om att Jonas Brothers har ställt in Sverige konserten och den kommer ev flyttas till December istället :(
Så himla tråkigt för mig och Sara som väntat på biljetterna sen i början av sommaren. Vi har taggat stenhårt under lovet och planerat att göra egna tröjor och grejer, med texten "I´m crushing on Joe" (hahahah) hade jag tänkt ha som alltid varit favoriten. Men efter att ha kollat på deras Tv serie Jonas som kommer på Disney Channel snart i Sverige så blev man ju bara asa kär i Nick. Aa han har vuxit till sig lillkillen. Se bara det på honom här i första avsnittet (dreggel varning)
http://www.youtube.com/watch?v=U0_snWgYB08&feature=related


Får hålla tummarna för en konsert till vintern nu, om inte så dör man ju typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0