Vem är det som kommer stå och gnälla där sen om inte jag :P

Om dagen hittills idag då. Har varit och ätit hemma hos min mamma och övningskört en massa. Köpt en fet godispåse för man ska ju passa på i den här åldern för sen går det ju utför har man ju hört ;) hehe. Jag lär säkert gå upp några kilo extra nu när jag ska ut till Sara på Dalarö för där blir man typ övergödd med mat och smoothies :P haha. Asså ni skulle hört Sara på telefon när jag berättade att jag hade köppt fransk manikyr och dessutom Kenny Starfigher filmen som jag låtan av min syrra som jag tänkte ta med till henne, "JAAA VA KUL TJEJKVÄLL WOOOHOOO". (Hon kommer bli bästis och ge ut hud och nagelvårds tips till alla bögar på pride nästa år, jag lovar haha^^)
Så det blir tjejkväll och sen blir det nattdopp på "Hawaii", min ide som vanligt och vem är det som kommer stå där och gnälla "Det är kallt" om inte jag, haha...fan också :P


   Fett med mys alltid på Dalarö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0