Danstokig as hell

Skolan har börjat, dansen har börjat. Back on track. Och jag njuter, känns lite som att man fått en ny vändning i livet.
Japp jag har alltså hängt på balettakademin efter skolan kom därifrån lite sent eftersom jag pratade med min lärare om att gå en till kurs med henne och så köpte jag den efterlängtade dans dvd från uppvisningen i sommras. Har precis kollat på den, två gånger dessutom och är lite smått impad faktiskt :D Väldigt roligt att se!
Och mer dans blir det framöver för nu ska jag gå och anmäla mig till en kurs på fredagar också :D Den har lite svårare nivå men jag sattsar verkligen nu på att utvecklas så ser fram emot många roliga lektioner denna termin och den startade ju helt awesome :D


Sommardans på Balettakademien 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0