Danssugen

Hej alla glada. Gud vad segt dom här sista dagarna innan skolan gåååår. Men idag så ska jag iallafall ta en tur till Handen och köpa mig ett block till skolan :P Jo men det är bra att vara förbered med allt liksom. Nya danskläder har jag till måndag också :D
Kommer kännas ovant att byta till Balettakademien även om jag känner mig hemma där. Men min gamla dansskola har ju varit som min familj i 6 år. Satt och tittade igårkväll på sista uppvisningen vi gjorde i våras. Man blir så danssugen, så jag håller faktiskt på med en egen koreografi nu här hemma. Den är långt ifrån klar men har hunnit sätta iallafall en hel del material så den är på god väg :) Men man har lite att leva upp till efter My humps som jag gjorde för 2 år sen nu. Har försökt men inget har blivit bra eller slutfört. Det är ju svårt med låtval också men efter att ha tittat på So yo think you can dance då dom körde ett hiphop nummer till den här låten så kände jag bara yes den ska jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0